Jospa sitä vihoin taas saisi jotain kirjoitettua myös treenaamisesta, kun tämän kerta olen treeniblogiksi aikanani määrittänyt. Viime kirjoitukset ovat olleetkin upeasti täynnä kuvasaastetta, joten olen hyvin pystynyt välttymään raapustamiselta.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Pinja on saanut viime aikoina vähän turhankin BH painotteista treeniä, pian se varmaan kyllästyy koko hommaan ennen kuin edes ehditään katsomaan mahdollista koepaikkaakaan..

 

Koepaikasta puheenollen, olen lupautunut nyt jo kahteen tokokokeeseen Jerryn kanssa..! Kiitokset (ja huonosti menneiden kokeiden jälkeen karjumiset) siitä kuuluu viralliselle tokoinnoittajalleni. Kamalaa silti, hyihyi. Paniikki. Siitä on niin hitosti aikaa, kun olen viimeksi tämän pilkunviilauslajin kehässä pyörähtänyt, etten muista varmaankaan enää edes kokeen kulkua tai muutakaan tärkeää. Vaikka olenkin toiminut parissa kokeessa sihteerinä, niin se on kuitenkin niin järkyttävää olla siellä itse tumpeloimassa kehänauhojen sisäpuolella. Ja minun kohdalla se todellakin on tumpeloimista, sen voin sanoa muutaman kisan jälkeen erittäin "hyvällä" omalla tunnolla.

No miksi sitten lupauduin? – a) yllytyshullua on helppo yllyttää ja b) on minua jonkinlainen kisakärpänen päässyt puraisemaan, kun Jerryn kanssa olen viikonloppuisin treenaillut. Täytyy lienee seuraaviin treenikertoihin varata litra Offia, ettei moiset kärpäset pureskele määräänsä enempää.

Yksi vaikuttavista tekijöistä voi olla myös se, että, kun kisahaaveet kariutuivat Waun kipujen myötä, oli minun pakko päästä jollain koiralla etenemään myös tokossa.

 

Koska kello on mitä on ja huomenna on aikainen herätys, on minun paras lopettaa vuodattaminen tältä illalta. "Treeni"blogimme sai jopa kaksi riviä treeniaiheista tekstiä ja loput jotain moskaa..

Kohta pitänee harkita blogin uudelleennimeämistä.

Ja teksti todellakin on otsikon mukaisesti pikainen.