Jälleen maailman aktiivisin blogipäivittäjämme Jepu saa aikaiseksi jotain rustata... Mutta parempi myöhään kun ei millonkaan vai miten se nyt meni.

Rinan ja Waun kanssa olen menneellä viikolla jonkin verran tokoillut. Rinalla kertailen lähinnä ALO-luokan liikkeitä ja Waulla hinkkaan seuraamista (koska se kehitti siihen taas jonkun ongelman).. Itse olen kehittänyt ongelman jo aikoja sitten vartaloapujen käyttöön. Siihen olisi pitänyt puuttua jo kuukausia sitten, mutta nyt kun minulle siitä kunnolla sanottiin, niin tajusin kuinka kamalasti oikeen "jumppaan". Järkyttävää.

Nyt eilen otin Waulla kennelin jälkeen ihan perusasioita ja hinkkasin maahanmenoa nopeemmaksi, meni hyvin. Itsekin piti bodyni ihan paikallaan. Ihme.

Olen ottanut myös molemmilla koirilla hieman raunion ketteryysestejuttuja. Wau menee ihan hienosti, vaakatikkailla meinaa vaan lintsata sen viimeisen askeleen... Rinakin menee hyvin, joskin ensimmäisellä kerralla tuntui unohtaneen omistavansa takapään...

Lisäksi Waulla olen nyt kerran virallisesti treenannut BH:n kaupunkiosuutta. Siinä on vielä treenaamista, mutta pääpiirteittäin sekin meni vallan hyvin.

Tällä kertaa tuli tällainen pikakirjoitus, mutta laitetaan kennelvuoron piikkiin (vaihteeks).